Màrqueting mòbil

Vídeo

La moda dels codis QR i la realitat augmentada arriba a totes parts!

timthumb timthumb (1) timthumb (2)

Una sorprenent i útil manera d’utilitzar la realitat augmentada i els codis QR és per ordenar llibres a les biblioteques. De moment és una eina experimental creada per l’ Universitat de Miami que utilitza codis QR en cada llibre d’una biblioteca i permet saber quins estan desordenats al utilitzar smartphone i tablets.

La publicitat esdevé més atractiva amb la realitat augmentada, un bon exemple és aquest vídeo d’edificis on les façanes eren codis QR i els vianants a través de la realitat augmentava gaudien d’anuncis sorprenents i a peu de carrer. Una nova tendència publicitària.

O fins i tot, es troben estratègies de mkt gastronòmic, com per exemple els codis QR als llibres de cuina on amb la realitat augmentada apareix el cuiner donant-te consells o explicant la recepta de manera més dinàmica.

Starbucks és un bon exemple, a través d’aquest vídeo es pot veure com el got cobra vida i et felicita el nadal. Des del meu punt de vista és una forma divertida i adient per entretenir al client i crear un vincle i una interactivitat.

Com tot, aquests dos fenòmens resulten atractius en termes publicitaris ja que aconsegueixen aquesta interactivitat i publicitat d’experiència d’un mateix. I també útils i innovadors per ampliar la informació o com a geolocalitzador (per trobar els diferents edificis d’una Universitat). Però alhora la moda portada a l’extrem crea casos sense sentit com codis QR a les samarretes o fins als pastissos. Més que seguir-ho com a moda pensant “el meu producte l’ha de portar”, la utilització d’aquestes eines ha de portar darrera un objectiu i una estratègia.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s